Bankba járni rossz. Sorbanállás, űrlapok kitöltése, hülye ügyfélszolgálatos, hülye ügyfelek, miegymás. Ez a banknak is rossz, nem véletlen, hogy többségük interneten is lehetővé teszi a különféle ügyintézést. Mint ahogy az OTP is. Persze az internetes bankolásban ugyanúgy ott partizánkodik a technika ördöge, leáll, karbantartanak, nem működik. Ezen gyorsan igyekeznek is úrrá lenni, a legtöbb technikai malőrről tudomást sem szerzünk. Kivéve, ha négy napig tart, és a belépésnél már erről tájékoztatnak. Mint ahogy az OTP.
Kattintásra teljes pompájában megtekinthető a rettenet
Hétfőn koraeste (és még kedden kora reggel is) a fenti üzenet fogadaja az OTP rendszerébe belépni kívánókat. „A hiba elhárítására várhatóan csütörtökön kerül sor...” A megfogalmazás nagyon érdekes: nem csütörtökig, hanem csütörtökön. Mi történt? Síel a rendszergazda? Figyelmeztető sztrájkot tartanak az OTP IT-osztályán? Szerda éjfélig tart valami vallási ünnep?
Nem tudom, mióta figyel ott ez a kis üzenet, tegnap este vettem csak észrte, de így is legalább négy napos üzemszünetről van szó, még ha nem is teljes leállásról, ráadásul a hét négy legforgalmasabb napján. A figyelmeztetés arról árulkodik, hogy tudatos lépésről van szó. Az időzítés viszont borzalmas, és a négy napos időtartam is szokatlanul hosszú. Addig meg lehet szívni a telefonnal, vagy becaplatni a legközelebbi OTP fiókba, de ha különösen peches vagy, az sem segít.
Nem a világvége, de nem is 21. század. Azt viszont el kell ismerni, hogy legalább próbálnak korrekt tájékoztatást nyújtani (habár a január 22-i hírlevelükben szó sem esett a dologról).
Ajánlott bejegyzések:
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
el lobo 2010.01.26. 11:15:24
Barisnya 2010.01.26. 11:19:48
ave 2010.01.26. 11:25:35
gezabá (törölt) 2010.01.26. 11:31:06
NGA 2010.01.26. 11:31:31
Kupa Troopa 2010.01.26. 11:44:15
pause 2010.01.26. 11:51:04
ket cimplapos blogajanlo is errol szol,latszikhog az emberek nem tudjak hogy az otepene NEM SZABAD semmitse igenybe venni:(
Timmantyú (törölt) 2010.01.26. 11:53:03
Te teljesen hülye vagy, vagy csak tetteted? Tudod egyáltalán, mik azok a bankkártyás funkciók? Mert szerintem a netbankos pályafutásod során max. ha egyet használtál közülük... a mobilegyenleg-feltöltést. És ez is csak bizonyos bankkártyák esetében nem működik.
A hibákat meg nem szokták időzíteni.
Hogy egyeseknek mennyi gondjuk van a szövegértéssel... hihetetlen.
Itt a piros! 2010.01.26. 12:02:04
Timmantyú (törölt) 2010.01.26. 12:08:12
Az, hogy a közel 100 funkcióból bizonyos esetekben (!) nem működik néhány - a bankkártyás funkciók, ami az ügyfelek szempontjából konkrétan egyetlen funkciót, a mobilfeltöltést jelent -, az hol van már egy üzemszünettől és egy nem-teljes-leállástól?
Timmantyú (törölt) 2010.01.26. 12:16:12
Már ne is haragudj, de az, hogy a közel 100 funkcióból bizonyos esetekben (!!) nem elérhetőek a bankkártyás funkciók - ami az ügyfelek számára egyetlen funkciót: a mobilfeltöltést jelenti - négy napos üzemszünetet, nem-is-teljes leállást jelent?
Azon, hogy nem tudod értelmezni a "bankkártyás funkció" szókapcsolatot, nem tudok segíteni, talán keresd fel valamelyik általános iskolás tanítónénidet.
OkoskaTo:rp 2010.01.26. 12:16:58
Timmantyú (törölt) 2010.01.26. 12:24:09
Arról még nem hallottál, hogy ha felmerül egy hiba, akkor arról illik az ügyfeleket tájékoztatni?
tygger 2010.01.26. 12:30:49
Goose-T · http://blacksabbath.blog.hu/ 2010.01.26. 12:35:08
Timmantyú (törölt) 2010.01.26. 12:40:37
J.G. 2010.01.26. 12:41:07
Azért tényleg genyó a bank, hogy a 22-i hírlevélben nem írja meg, hogy lesz egy HIBA 25-én.
Ez minimum elvárható lenne :)
@OkoskaTo:rp:
Mi lenne, ha leállna az OTP?
Segítek: Sírás-rívás, de nem ilyen kicsit, mint itt.
Az OTP elég sok mindenben benne van.
jazzcool 2010.01.26. 12:41:11
Timmantyú (törölt) 2010.01.26. 12:41:12
Timmantyú (törölt) 2010.01.26. 12:43:43
Fanyuvo 2010.01.26. 12:45:24
röntgenszeműlány 2010.01.26. 12:49:23
Timmantyú (törölt) 2010.01.26. 12:52:37
nyubocs 2010.01.26. 12:55:02
Persze tudom... banktitok :)
Timmantyú (törölt) 2010.01.26. 12:57:04
Timmantyú (törölt) 2010.01.26. 12:58:30
Andie 2010.01.26. 13:11:17
dark future · http://www.andocsek.hu 2010.01.26. 13:25:51
Nekem is egyből ez ugrott be.
Andie 2010.01.26. 13:35:39
Magam is bankban dolgozom, kártyás rendszeren, úgyhogy ezt igen kemény biztonsági résnek találom.
gezabá (törölt) 2010.01.26. 14:00:13
Andie 2010.01.26. 14:04:16
Ja, hát anno, valamikor megadtad az adatokat, mert megbiztál bennük.
Ez nem egy bankra utaló magatartás, ez a fizetős sms kategória.
Alainx 2010.01.26. 14:06:03
gezabá (törölt) 2010.01.26. 14:07:10
Rókarezisztens Kopasztyúk 2010.01.26. 14:23:36
Pivoblog · http://pivo.blog.hu/ 2010.01.26. 14:24:44
paaj 2010.01.26. 14:31:11
FlybyWire 2010.01.26. 15:05:43
Magyarországon minden bank 24 órán belül utal hétköznap, egymás között is.
Egyetlen kivétel van, az OTP. Az mindig 48 óra, akármi is van.
Az, hogy még mindig van ügyfelük, csak azt bizonyítja, hogy tele van birkával ez az ország.
J.G. 2010.01.26. 15:12:36
Nekem mindig utal 24 órán belül...
Sőt, nyitvatartási időben bankon belül azonnal. (Tudom, hogy máshol is.)
Amúgy kisebb kellemetlenséget okozó hibát nem javítunk főműsoridőben sehol sem.
johevi 2010.01.26. 15:21:20
Minden bankközi utalás következő munkanapra ér a fogadó bankba, nincs kivétel.
Erdőtársulás 2010.01.26. 15:57:31